23948sdkhjf

B&O styrker organisationen

Som led i B&Os fremadrettede strategi for B&O Play har de ansat en kreativ direktør i en nyoprettet stilling samt en global salgsdirektør.
Den fremadrettede strategi for B&O PLAY har speciel fokus på acceleration af produktlanceringer samt udvidelse af tredjepartsdistributionen. B&O har derfor ansat Jakob Kahlen, som , tiltræder en nyoprettet stilling som kreativ direktør samtidig med, at Viggo Olsen tiltræder som global salgsdirektør.

Jakob Kahlen kommer fra en stilling som kreativ direktør og partner hos Hello Monday, hvor han gennem de seneste fem år har været med til at positionere bureauet som et af de førende digitale bureauer internationalt. Jakob bliver overordnet ansvarlig for B&O PLAY Brand & Design.

Viggo Olsen kommer fra en stilling som Global Head of Sales hos GN, hvor han de sidste 14 år har været med til at sikre selskabets Jabra brand positionen som markedsleder indenfor Bluetooth Headsets i detailhandelen både i Europe og Kina.

- Over de sidste godt to år har vi udviklet B&O PLAY til et globalt brand med en årlig omsætning på næsten 600 millioner kr. Det er et momentum, vi nu bygger videre på, og med ansættelsen af Viggo Olsen og Jakob Kahlen, der bringer meget stærke internationale kompetencer indenfor både salg og design, har vi et godt grundlag for at styrke vores brand yderligere, udtaler Henrik Taudorf Lorensen Corporate Vice President B&O PLAY.

Jakob Kahlen og Viggo Olsen tiltræder i deres nye stillinger primo august 2014, og vil begge være en del af B&O PLAY ledelsen med reference til Henrik Taudorf Lorensen.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.088